.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه میرحسین موسوی به رهبر انقلاب + متن

یکی از اعضای ارشد ستاد موسوی از نامه ی این نامزد انتخابات به مقام معظم رهبری خبر داد.

ابوالفضل فاتح، رئیس کمیته رسانه، اطلاع رسانی و تبلیغات مهندس میرحسین موسوی می نویسد:«با خبر شدم که مهندس موسوی نامه ای به رهبر معظم انقلاب نوشته و متقابلا ایشان پاسخ مهم و مثبتی ارسال فرموده اند».

مهندس ميرحسين موسوی در یین نامه که بخشی از آن را ایلنا منتشر کرده است، با اشاره به اينكه تمامي نظرسنجي‌هاي اخير حكايت از جهش راي وي دارد، تاكيد كرده است: رفتارهاي رئيس‌جمهوري و طيف هواداران ايشان كه مرزهاي اخلاقي و اسلامي را زير پا مي‌گذارند، در واقع واكنش به اين واقعيت است كه مردم تصميم خود را گرفته‌اند.

ميرحسين موسوي در نامه خود با اشاره به موج استقبال‌هاي مردمي تاكيد كرد: از آنجا كه احتمال مي‌رود در واكنش به اقبال مردمي امواج جديد پرونده‌سازي و ارعاب مردم و ايجاد تهديد و جوسازي عليه فعالان و طرفداران اينجانب در دستور كار قرار گيرد. از جنابعالي مي‌خواهم به اعتبار مصلحت جمهوري اسلامي ايران اوامر لازم را جهت جلوگيري از فضاي ياد شده اعلام تا هوشياري لازم در نهادهاي مسوول بوجود آيد.

فاتح با اشاره به مناظره میرحسین با احمدی نژاد و تماس های حضوری و تلفنی افراد مختلف با فاتح و ابراز ناراحتی نسبت به وی پاسخ ندادن موسوی به احمدی نژاد می آورد:« از آنها پرسیدم اتهامات پاسخ داشت و موسوی پاسخ نداد یا آن که پاسخی نداشت؟ عموما می گفتند پاسخ داشت و دوست داشَتیم از زبان مهندس بیان شود. عرض کردم بسیار خوب، همین که می دانید پاسخ روشنی به اتهامات وجود دارد و جامعه خود پاسخ می دهد کافی است. اگر سخنان احمدی نژاد پاسخی نداشت آنگاه شاید او حداقل از اتهاماتش سودی می برد.»

رئیس سابق خبرگزاری ایسنا که این روزها خاطرات روزانه اش از فعالیت و حواشی اقدامات تبلیغی ستاد میرحسین را در سایت رسمی ستاد منعکس می کند، نتیجه یک نظرسنجی جدید را «54 درصد موسوی و 35 درصد احمدی نژاد» اعلام کرد.

وی با اشاره به پخش فیلم دوم موسوی در روز دوشنبه و گفت و گوی وِیژه خبری در روز سه شنبه، تاکید می کند که «هفته پیش رو، هفته موسوی است.»

فاتح که فیلم دوم میرحسین را «یک نقطه عطف» می داند، از انتشار کتاب برنامه های موسوی خبر می دهد و در این رابطه می نویسد:« این یکی از کامل ترین برنامه هاست که تاکنون یک کاندیدا آماده کرده است. خوشبختانه مهندس به اصلی ترین شعار خود که برنامه محوری است با ارائه ی این برنامه جامه ی عمل پوشاند. خییلی زود این برنامه در معرض عموم قرار خواهد گرفت.»

وی با اشاره به حضور کمرنگ طرفداران میرحسین در خیابان ها و میادین بدلیل ایام رحلت امام(ره)، روزهای آتی را «آغاز باشکوهترین روزهای سبز» عنوان می کند.

فاتح می نویسد: «احتمالا در یکی از این شب ها موسوی به میان جوان ها در خیابان آمده و ساعاتی را با ایشان سپری خواهد کرد. پیشاپیش عرض می کنم این هفته را باید هفته ی موسوی بدانیم. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور در خیابان ها به منظور گرم کردن فضای انتخابات بلامانع است و تنها نکته ی مهم رعایت قانونٰ، پرهیز از مجادلات بی حاصل و مراقبت از افتادن در دام خشونت و بی نظمی است. این را هم اضافه کنم که رقیب که به شکل تشکیلاتی هواداران خود را به خیابان ریخته است حضور حامیان موسوی را بر نمی تابد و ما را غیر صادقانه متهم به آشوب و بی نظمی می کند. این موضوع قابل تاملی است. راستی چه در ذهن آنان می گذرد که پیشاپیش پیشبینی خشونت می کنند. نکند که خدای ناکرده تدارکی دیده باشند.»

وی در انتقاد از احمدی نژاد و رفتارش در مناظره، آن را «امام ستیز» خوانده و می افزاید:« مگر احمدی نژاد نمی داند امام از هیچ مدیری به اندازه ی مهندس موسوی تقدیر نکرده است. آیا این اظهارات امام ستیزی نیست؟ مشاوران آقای احمدی نژاد با این تصور که اگر ایشان در موضع اپوزیسیون قرار بگیرد، خواهد توانست آراء ریزش یافته را عودت دهد او را به راهی هدایت کرده اند که هم انقلاب و هم خودش آسیب خواهند دید. موسوی گرچه آرام سخن می گوید، اما در کلمه کلمه ی خود دقت دارد که درست و با مبنا سخن بگوید و برای کسب چند رای آسمان و ریسمان به هم نبافد، دروغ نگوید، گذشته را و همه چیز و همه کس را زیر سئوال نبرد و اثبات خود را در نفی و تحقیر دیگران نبیند. ای کاش کسانی بودیم که از بازرگان تا احمدی نژاد نقاط مثبت را می دیدیم و در نقد نقاط منفی با نگاه به آینده انصاف را نگه می داشتیم. حیف که تاریخ کشور ما فراوان کسانی را به خود دیده است که بر شاخ نشسته اند و بر بن زده اند.»

این مسئول ستاد تبلیغاتی میرحسین در پایان می آورد: «امروز پیامکی دریافت کردم که نوشته بود "ستاد موسوی عکس خانم رهنورد را منتشر کرده و می خواهد رقیب را متهم به انجام این کار خلاف اخلاق کند". این هم از خوشمزگی های روزگار ماست. راستی اینان شعور مردم را به چند گرفته اند؟ همین چند شب پیش بود که میلیون ها نفر با چشمان حیرت زده ی خود مشاهده کردند که چه کسی تصویر خانم رهنورد را به روی میز مناظره آورد. مردم خیلی خوب می فهمند که این بی اخلاقی ها به شغل چه کسانی تبدیل شده است.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امین 17 خرداد 1388
واقعا خجالت داره....اگه آقای موسوی مرد بود ادعا هاشو در مناظره مطرح میکرد تا جوابشو از احمدی نژاد بگیره . هر چند ایشون و همراهانشون عادت به پرسش سوالات بی اساس و نشنیدن جوابها دارن... ولی در خواست ملت اینه که بر اساس اصل از کجا آورده ای ایشون لیست اموال و دارایی هاشون رو اعلام کنن.
تارا 27 خرداد 1388
باعرضسلام آقای احمدی نژادخودش مرد عمل نیست فقط باکلمات بازی میکند .یک نفر نیست که بهش بگه شمامدرک دکترای راچه جوریگرفتید .....شماباتفکر دیکتاتوری خود جامعه را از نظر اقتصادی به مرزفرو پاشی خانوادههاکشانده است.
تقی 3 تير 1388
احمدی دکتری واقعی مهندسی عمران از علم و صنعت
پرونده هاش تو دانشگاه هست واسه هر کی میخواد ببینه
6 سال واسش شب بیداری کشیده
به خدا یه شبه دکتر نشده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.